Uzņēmuma izaicinājums

"Jautājumi un atbildes" interaktīvas iekārtas programmēšana

Uzņēmuma izaicinājums
Pārstāvētā iestāde
Interaktīvs un izglītojošs centrs „Dzelzceļš un  Tvaiks”
Izveidots
28.03.2022
Izpildes termiņš
30.06.2022
"Jautājumi un atbildes" interaktīvas iekārtas programmēšana
"Jautājumi un atbildes" interaktīvas iekārtas programmēšana

Izaicinājums: "Jautājumi un atbildes" interaktīvas iekārtas programmēšana.

Mērķis: Iekārtas uzlabošana un papildināšana.

Izaicinājuma sniedzējs: Interaktīvs un izglītojošs centrs "Dzelzceļš un Tvaiks"

Izaicinājuma īstenotājs: Komanda "Infinity", kurā darbojās Valmieras tehnikuma audzēkņi Daniels un Gustavs, kuri apgūst programmēšanu, Vidzemes Augstskolas IT students Edijs un Valmieras Dizaina un mākslas vidusskolas skolniece Elīza, kura apgūst dizainu.

Komandas darba vadītājs: Sarmīte Ivanāne, Valmieras tehnikuma programmēšanas skolotāju.  

REZULTĀTS: Izveidota jautājumu un atbilžu (quizz) spēle, kā laikā atbildot uz jautājumiem pareizi tiek virzīts vilciens.


Komandas un darba vadītājas atziņas

Kāds būs sabiedrības ieguvums, kad tiks realizēta jūsu komandas ideja/inovācija?

Ir skaidrs, ka šobrīd cilvēkus piesaista viss, kas prasa arī viņa aktīvu iesaistīšanos, statiskas lietas garlaiko. Arī interaktīvas testa programmatūras izstrāde ir viens no instrumentiem kā pievērst cilvēka uzmanību, izklaidēt viņu, bet kvalitatīvi, jo produkts sevī ietver arī izglītojošu momentu pareizo atbilžu skaidrojumu, kā arī spēles momentu, jo jācenšas lokomotīvi nogādāt galapunktā.

Kā redzat savas ideju nākotnē?

Idejai noteikti ir attīstības iespējas, piemēram, jautājumu audio atskaņošana, vairāku valodu izvēlne utt. Tāpat varam uz to paraudzīties arī kā uz universālu produktu, kuru var veidot atbilstoši jebkurai situācijai, piemēram, tests ir bioloģijas stundai par auga attīstību un pildot testu bērns var no sēkliņas izaudzēt augu (animācijā).

Kas vieno komandu?

Vēlme pārbaudīt skolā apgūtās prasmes, cik tās ir plašas un cik šobrīd daudz var paveikt, protams, arī iespēja apgūt kaut ko jaunu, kam ikdienā iespējams nepietiktu motivācijas. Kā atzīst komandas darba vadītāja Sarmīte: "Arī pie komandas vadītāja viņi tika ar savu entuziasmu, jo redzot viņu aizrautību, nespēju atteikt, nenākas bieži redzēt situācijas, kad jaunieši kaut kur iesaistās paši bez pasniedzēju aģitēšanas."

Kā komandas dalībniekiem izdodas sabalansēt mācības/studijas ar darbu pie izaicinājuma izstrādes?

Ļoti labi, jo risinājuma izstrādes procesi sasaucas ar mācību vielu, kas jāapgūst, tas motivē ātrāk apgūt un saprast, lai ir iespēja strādāt arī mācību laikā pie produkta, turklāt komandā katrs atbild par lietām, kas viņam interesē un savā veidā ir stiprā puse.

Kādi līdz šim ir bijuši lielākie izaicinājumi un izdošanās komandas darbā?

Viens no lielākajiem izaicinājumiem bija un ir komandas saliedēšana, jo neskatoties uz to, ka katrs savu darbu izdara, nav jūtama kopība. Kā izdošanos var vērtēt to, ka darbs iet uz priekšu un redzami rezultāti.