Mārketinga stratēģija 40 + darbinieku piesaistei
Izaicinājuma devējs | SIA "BALTMA"
Komanda "Radošie metalurgi" | 4 dalībnieki no Vidzemes Augstskolas
Darba vadītāja: Ilze Grīnfelde
Mērķis: Izstrādāt SIA “BALTMA” darba spēka piesaistes stratēģiju darbiniekiem vecuma grupā 40+.
Paveiktais:
Risinājuma tālākais pielietojums, attīstības iespējas:
Stratēģijā apkopoti iespējamie veidi kā popularizēt uzņēmumu (kā un kādos kanālos ievietot darba vakances/sludinājumu). Izstrādāto projektu uzņēmums SIA “BALTMA” var izmantot, lai veicinātu uzņēmumam darbinieku piesaisti.
Izaicinājuma devēja atziņa:
Uzņēmums ar komandas darbu ir apmierināts un plāno ieviest māketinga aktivitātes dzīvē, kā arī ir atvērts turpināt sadarbību ar komandu. Alvis Sokolovs, SIA "BALTMA" valdes loceklis
Komandas atziņa:
Piedaloties VIPs ieguvām ļoti daudz - pieredzi; kontaktus; prasmi strādāt komandā; izpētes veikšanas prasmes; attīstījām spēju pārvarēt bailes, runājot ar cilvēkiem; digitālās prasmes un vēl daudz ko citu. Uzdevums nebija viegls un slikta pieredze arī ir pieredze, kas ļauj mācīties no kļūdām un iemāca, ka nevar padoties! Visi komandas dalībnieki novērtē iespēju strādāt ar reālu uzņēmuma izaicinājumi, kas ir pilnīgi citādi nekā risinot teorētiskus gadījumus.